۱۳۸۸ اردیبهشت ۲۸, دوشنبه

خودتم فکر بکن

خوبه که آدم دوست های زیادی داشته باشه در بین دوستان آدم مطمئنی به حساب بیاد . ولی تا وقتی خوبه که دیگران سوء استفاده نکنن. بر فرض من و یکی داریم با هم حرف میزنیم . همش در مورد من یا همش درمورد اون آدم که نباید گفتگو بشه که. به غیر از موارد خاص که یکی مشکلی داره و میخواد مشاوره بگیره. آخه مخاطب بز که نیست .اگه یکی تحویل میگیره حرفایی که میزنی رو نباید سوء استفاده کنی . اون وظیفشو به عنوان مستمع خوب انجام داده تو هم به عنوان گوینده وظیفتو انجام دادی ؟خب البته من درکشون میکنم. هر وقت در مورد موضوع خاصی داریم با هم حرف میزنیم کلا حرفهایی هست که نه میشه به پدر و مادر و کلا بستگان در جه یک گفت نه میشه به دوست و همکلاسی گفت نه میشه...نه میشه حتی به خدا گفت ! مسائل و مشکلات زندگی هم وقتی که یه نفر نباشه که ادم باهاش درد دل کنه نعمته. چون باعث میشه آدم بهشون فکر کنه و بینشش وسیع بشه. میای غم و غصه هاتو میگی و خودتو خالی میکنی بعدا ً خیال میکنی سبک شدی. نخیر سبک نشدی فقط به جای اینکه خودت به مسائل زندگیت و به عشقت فکرکنی یکی دیگرو به فکر انداختی .اگه خودت به مسائلت فکر کنی خودتم فکرت باز میشه و یکی از اون آدمهای مطمئن میشی و بقیه میان ازت مشاوره میگیرن . اینطوری هیچ وقت افسرده نمیشی . فعلا اینارو علی الحساب داشته باش از من تا بازم یه فکری به حالت بکنم. 

6 نظرات:

یه نفر بیکار گفت...

سلام قضاوت عزیز
ای کاش یکی هم بود منو اینجوری نصیحت میکرد
خوش به حاله اونی که براش نوشتی اما خوب منم یه چیزائی از تو این کش رفتم و بهش گوش کردم
با یه داستان و چند تا عکس از عروسی ابی به روزم
شادزی مهرورز

Unknown گفت...

منم حرفای تو رو میزنم اما کو گوش شنوا

dokhmale baba گفت...

:->

روند منم تقریبا همینه
البته خیلی وقت هام آدم سختش میشه:(

dokhmale baba گفت...

دکی چرا اون آیکون من تبدیل نشد :))))))))))))

dokhmale baba گفت...

من که منظورم گریه بود.اون آیکون چرا داره می خنده.
چرا اینجا این طوره (آیکون آدم ناراحت)

زهرا گفت...

اولا ما از کجا باید بفهمیم که مستر آپ فرمودن
دوما این پست رو واسه کی نوشتی؟
سوما من خودم وقتی حرفی رو نمی تونم به کسی بگم می نویسمش خیلی خوبه انگار به یکی گفتم

ارسال یک نظر

جهت گذاشتن شکلک میتونید کدهاشو بنویسید تا نشون بده.
http://messenger.yahoo.com/features/emoticons
نظرات پس از ـدیید نمایش داده خواهد شد.